fredag, september 05, 2008

Ytlig?

Ibland är jag ytlig, det tror jag alla är!
när jag är på krogen, och fått i mig lite alkohol kan jag vara Ytlig, då ser jag efter Snygga tjejer, bröst, rumpor, lättklätt.
Vi bor nog i ett ganska ytligt samhälle

Däremot så är det en helt annan femma när jag träffar någon som jag vill dela mer än natten med, då är jag långt från ytlig... då är utseendet en bonus på det som är viktigt.

Men denna bloggen är en ytlig blogg så jag stannar där.
Innandömmet behandlar jag i en senare blogg, idag är jag ytlig ;)

Här kommer ett antal låtar som visar precis vad Ytliga Tommy vill ha
Givetvis med Textraden som visar vad jag vill få fram från just den låten :-)

Får jag inte nitar och läder
höga stön och porriga kläder
Har du glömt helt missbedömt
varför du blev min
Får jag inte komma på natten
sätter du vår kärlek på prov
För missar du så dissar du
alla mina manliga behov



Soon as I come through the door she get to pulling on my zipper
It's like it's a race who can get undressed quicker
Isn't it ironic how erotic it is to watch em in thongs
Had me thinking 'bout that ass after I'm gone



we want a lady in the street but a freak in the bed to say


och den sista
All a nigga really need is a lil bit,
not a lot baby girl just a lil bit..
we can head to the crib in a lil bit..
I can show you how I live in a lil bit,
I wanna unbutton your pants just a lil bit,
take 'em off pull em down just a lil bit,
get to kissin' and touchin' a lil bit...
get to lickin', a lil bit...

Inga kommentarer: