fredag, juli 09, 2010

Android appar


Jag är ett stort fan av Android i mobilen, Vilka möjligheter!
tänkte därför dela med mig av de appar jag använder själv och som jag tycker bra om.
Alla dessa används i min SonyEricsson X10 Mini.

Tweetcaster - för att tvittra on the run.
Saldo - Full kontroll på mina konton direkt via mobilen enkelt och lätt
aCurrency - för att kolla aktuella valutakurser
TrueCaller - Fantastisk app för att få info om inkommande samtal innan man svarar.
Facebook Sync - Synkar facebook bilder med mina kontakter
Opera Mini - Bästa webläsaren alla kategorier till mobilen
Air Control - Mer beroende framkallande spel får man leta efter
Mileage - Full kontroll på bilens bensinförbrukning mm.
GMail - Min mail direkt i mobilen
TimeScape - SonyEricssons egna app för full kontroll över aktiviteter hos ens vänner.

Har ni egna appar som ni gillar, ge mig gärna förslag.

1 kommentar:

Nami Zarringhalam sa...

Tack för att du uppmärksammar dina läsare om TrueCaller :) Vi ska jobba hårt med att fortsätta hålla våra användare nöjda!