lördag, april 03, 2010

Elmia 2010

Nyss hemkommit från en heldag i Jönköping tillsammans med Macke, Jocke och en kompis till Jocke, där vi varit på Bilsport Custom Motorshow, på Elmia Mässan.
Massa snygga bilar, billiga grejor och grymma byggen.
Nu har man väckt bilbyggarådran igen, nu vill jag bara ha någonstans att vara och komma igång och bygga bil igen.

Träffade lite vänner där uppe, bland annat Linda Pikki, var snart 1 år sen jag träffade henne och Paul senast, jag och michelle fick ju grym hjälp och skjuts överallt samt nattrum när vi var i göteborg i fjor, så grymt trevlig, kul att se och snacka med henne lite igen.

Fick många nya ideer till min egen bil, så nu behövs bara kapital, sponsorer och tid, så kommer celican bli grym.
Och en dröm hade ju varit att ha Paintworx lacka den när jag kommit så lång ;) men först så ska stereobygget tas tag i, där har jag allt jag behöver.

men nog snackat nu, bilder kommer fårn mässan nedan.

Grymt snygg mattblå lack på en snygg bil

Snygg och inovativ dörrsida, gav mig lite ideer och tankar.
Söt liten tjej Mini
Motiv lackades på plats. riktigt snygg
paintworx pauls Mini, lacken är outstanding och jag diggade temat skarpt
Den motivlackade igen.
Cool Vikinginspirerad bil
Ren råstyrka, och så fin
Denna Camaron hade jag inte sagt nej till
Coola fälgar
Kooz hade en snygg bil där,
Dom obligatoriska montertjejerna, dock betydligt färre än för ett par år sedan dessa vid Motorcyklarna
Snygg oldschool
En Fälg som skulle passa det tema jag tänkt mig klockrent.

Inga kommentarer: