fredag, september 05, 2008

Insidan vs Utsidan Part 2

Ett ämne jag verkligen gillar att diskutera.
Tycker det är så kul med alla som säger att Utsidan inte räknas, det är bara insidan

Bullshit säger jag!!!

Precis som Sandra min föredetta fru säger i en kommentar, visst fan är det utsidan man ser först.
För att jag ska vända mig om och titta en extra gång när en tjej går förbi så krävs något eller flera av följande, hade jag sagt något annat hade jag ljugit!

1. Ett attraktivt ansikte, det kan vara de små detaljerna men helheten ser man, utstrålar hon glädje, självförtroende eller liknande så reagerar man
- ett par vackra ögon som utstrålar värme, ett killer leende som har det där lilla extra som man inte kan beskriva men vet precis när man ser det så kolla man lite extra.

2. en attraktiv kropp och kan föra den, hon får inte vara för mager, det går bort, men ej heller för stor. Jag tycker om när hon klär sig så hon visar sina former, inte döljer dem, ett par attraktiva bröst och en fast bak är sådant som får mig att vända mig om, det tycker jag om att se!

3. Självsäkerhet, när man ser i hur hon rör sig, hur hon går och för sig att hon är självsäker, vet vad hon vill, och trivs med sig själv, detta är nästan den egenskap som mest får mig att kolla extra och gör henne riktigt attraktiv!

Denna posten blev väldigt "Ytligt" men jag säger bara vad jag tycker, min sanning
och jag tror att många tycker likadant men är kanske för svenska för att säga det!

3 kommentarer:

Sandra Borglin sa...

Jo riktigt kul att diskutera, ett samtalsämne man inte tröttnar på fort..

Hur många tjejer med en trevlig insida tror du du passerar varje dag, som du inte ens tittar på för att hon inte har en fast rumpa..
eller ett fantastiskt leende..
hon kanske bara inte leer mot dig..

Tänk på den.. när du säger att tjejer bara dömer efter utseende..

Unknown sa...

har aldrig sagt att jag inte dömer eller reagerar på utseende.
missar säkert massor med kalas tjejer pga detta!

Sandra Borglin sa...

Nej men du kan dömma tjejer för att de gör det...