söndag, september 21, 2008

passar väldigt bra på mig

Stjäl denna från Sandras blogg... då den passar väldigt bra på mig

När man är en björn med mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade vara riktigt idé-aktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på... Puh...

Något att tänka på innan man öppnar sin ibland lite för snabba mun.
Har även läst någon annanstans att alla ideer, ska funderas över minst 2-5 dagar innan man utför dem, om de fortfarande verkar vettiga efter den tiden så kan man prova att göra det.

Sen har jag fått lära mig (men undra varför jag inte följer det) att Stora beslut ska tas snabbt medans de små besluten ska man fundera över längre.
tror att vid ett stort beslut så är ofta First impression det man ska lita på, medans ett litet beslut som tas pga av slumpen oftast kan visa sig ganska dumt och onödigt i slutändan!

Inga kommentarer: