söndag, september 21, 2008

lördag kväll

Lördag kväll, blev en hemmakväll igen... måste börja bli ändring på det, har i och för sig efter 4 år hittat en biljard hall och en bowling hall i Trelleborg, så nu ska jag bara hitta någon som vill följa med dit :p
Efter Tacosen så fick Prinsessan kolla på film, och själv, så ugglade jag framför datorn, en stund!
Sen var det nattedag av den lilla prinsessan, det kunde gått bra, men av någon anledning så var hon helt ur gängorna och från att hon la sig vid halv 8 till 10 någon gång var hon nog uppe ur sin säng av olika anledningar (inga av dom vettiga) och vägrade att somna. Provade med allt från att följa med henne till att skälla på henne för att hon skulle stanna i sängen, inget verkade funka, tror att hon stupade till slut bara!
Såg på step it up med Sandra, tyckte den var helt ok, men det blev lite väl många avbrott, i den, vi snacka en del, lite tråkigheter har precis hänt i hennes liv, en person som hon trodde i varje fall var hennes vän, har helt övergett henne när hon hade behövs honom som BARA vän!
och ja detta är samma person som jag inte alls tycker om, och jag ser detta som både bra och dåligt, han kunde skött det bättre!

filmen var helt ok, men fick ingen riktig sammanhållning av den pga alla avbrott, men just då tror jag Sandra behövda mig som vän bättre än filmen ändå!!

idag blir en måla huset och kanske om jag hinner pilla med bilen dag,
Sandra och Prinsessan ska in till Sandras far någon gång under dagen.

Dagens Citat:
Att någon "står vid din sida" betyder inte så mycket. Det avgörande är vad han/hon är beredd att göra.

Dagens låt:(låten talar för sig själv)

Inga kommentarer: