söndag, september 21, 2008

I'm pretty fly (for a white guy)

Söndagen har nu snart lidit mot sitt slut, början på dagen var omotivationens tid (finns det ett sådant ord) men när jag väl tog tag i målningen så gick det av bara farten.
Var ganska skönt att vara själv hemma, Sandra och Prinsessan var i malmö, så man kunde spela så hög musik man ville, glida runt där hemma naken om jag hade kännt för det (gör inte det här pga stora fönster som alla kan se in genom och öppen planlösning) Gick ut och målade 2 sidor till av huset, så det närmar sig, det jobbiga blir gavlarna som sagt!
Sen så fick jag plastat den ena A-Stolpen till bilen, så att jag sen kan spackla och slipa den innan jag ska montera Diskanterna i den.
På kvällen så tittade vi lite på en 3:e Lilla sjöljungfrun film som tydligen är ganska ny, men Prinsessan tröttnade då jag hade fått ner den på Engelska så klart.
Och när Sandra skulle natta henne sen, så passade jag på att Spela lite PS3, blev NFS ProStreet.
Jag älskar bilspel, önskar man kunde köra så i verkligheten (givetvis under kontrollerade former)

Nu skriver jag en sammanfattningsblogg för dagen, har tydlinge inte hänt så mkt då den verkar bli ganska kort.

Har haft flera stycken Tema bloggar i huvudet, under dagen, men av någon anledning så är de som bortblåsta så fort jag sätter mig vid datorn, ska nog ha ett litet block med mig alltid som jag kan skriva ner ideerna i!
har så mycket jag vill skriva om, så många ämnen jag vill "Diskutera" även om det oftast blir monologen haha :D

Nu ska jag gå och titta på någon serie, blir nog 1 avsnitt av Smallville, och sen Stargate Atlantis är min gissning! eller kanske ska öppna upp min 24 första Säsongen och börja kolla på? hmm tå att tänkas på!

Dagens Citat:
You cannot expect to achieve new goals or move beyond your present circumstances unless you change.


Dagens Låt:
You know it's kind of hard just to get along today.
A subject isn't cool but he fakes it anyway.
He may not have a clue, and he may not have style,
But everything he lacks, well, he makes up in denial.

Inga kommentarer: