måndag, april 19, 2010

Nu tror ni säkert


Att jag inte kan laga mat!!
Men fråga de som känner mig, jag är väldigt duktig på att laga mat
men håll med mig, hur kul är det att laga mat till sig själv, och stå i köket hur länge som helst när man inte har någon att bjuda på?
Jag tycker det är kul att laga mat..... till andra, men jag avskyr att laga till mig själv!
däremot så älskar jag god mat, så jag undviker micromat, färdigmat mm, men tycker om att göra det enkelt när jag ska äta själv, så alla dessa Uncle Bens burkarna som finns och andra märken gör det enkelt för mig att röra ihopa riktigt lagad mat snabbt och enkelt, och det blir oftast över så jag kan ta med mig till jobbet också dagen efter.

1 kommentar:

Anna sa...

Det är UR trist att laga mat till sig själv, finns inget tråkigare och mindre inspirerande.