tisdag, april 20, 2010

Nu börjar sommaren bli inbokad


Då har jag börjat fylla kallenderna med alla träffar, bilshower mm som är bilrelaterad som händer i sommaren.
ovanpå det ska jag hinna med en trip till Legoland, samt bygga färdigt bilen så mycket som möjligt innan Skåne Crazy Tour, och Driva min Kyäni verksamhet.
min kallender närmaste tiden ser ut som följer

24 April - Kyäni event i Göteborg med Tim Storey
25 April - Fast & Furious Car Show 2010 i Danmark (får se om jag får med mig macke)
5 Maj - Trelleborgsträffen
8 Maj - Wangan Meet i Helsingborg
23 Maj - Street Cars Fest i Norrköping (Slår 2 flugor i en smäll och träffar Sandra då)
29 Maj - Star Wars Mässa i köpenhamn
5 Juni - Street Cars Fest i Helsingborg
2-4 Juli - Gatebil 2010 Mantorp park
3 Juli - Street Cars Fest i Löddeköpinge
23-25 Juli - Skåne Crazy Tour 2010
31 Juli - Stor bilträff i Sydsverige (namnlös än så länge)

Ovanpå detta så har vi ju Malmöträffarna varje Söndagkväll dit jag åker när jag känner för det, samma gäller med Ystad träffarna på fredagarna.

Blir en kul bilsommar med andra ord.

Inga kommentarer: