torsdag, april 09, 2009

har så många tankar

vet inte hur jag ska få ut dom, vet inte hur jag ska sätta ord på dom just nu, mycket som rör sig i mitt lilla röriga huvud för tillfället.
Saker jag vill, saker som händer, saker som jag vill ska hända, saker som borde hända, ja jag tror ni hänger med på hur jag menar :-)

Idag har jag ivarje fall varit jätte duktig ikväll, jag har grillat hamburgare på en fusk engångs grill, gick snabbast så! men den var nog för gammal, så fick eftersteka dom ändå hehe.
efter det så bytte jag om och gick ut och började gräva bort jord från vår ENORMA jordhög på tomten, då kanske ni undrar varför har vi en jordhög på vår tomt? jo det är så att när man bygger hus så måste de först gräva upp för att kunna göra grunden, den högen har vi kvar! det är ett antal TON med jord som ligger där och ser tråkig ut och gör vårt hus svårsålt.

Och vi vill bara få sålt det så vi båda kan gå vidare med nya liv, just nu så står man och stampar där man var innan lite granna känns det som, det tär ibland, ibland funkar det, men det är inte bra!

när solen väl började gå ner bakom huset så gick jag in tog ett skönt bad i bubbelbadkaret för att mjuka upp mina muskler då jag känner att jag redan nu börjar få ont i korsryggen! men det går nog över.

Imorgon ser jag verkligen fram emot, då ska jag på KATA läger så jag kan påbörja min väg mot det svarta bältet i judo! det har jag velat i 15 år, men inte kommit till att göra det, men nu är målet att innan nyår ska jag gradera.

Inga kommentarer: