torsdag, april 09, 2009

Butterfly effect

Jag är i tron att allt händer av en anledning, allt som sker sker för att någon eller något har satt igång en rörelse (hmm varför låter vissa saker så mkt bättre på engelska) Som ett misstag kan leda till nya vänner, ett litet ord kan leda till stora konsekvenser.
Allt som händer händer av en anledning, och man får aldrig en andra chans att fånga dagen!
Som inatt till exempel, jag skulle bara skriva en kommentar på en nyfunnen väns status, och det slutade med en 1timmes lång chat om nästan inget vettigt alls, men det var inte det som gjorde att man stannade, utan det var det trevliga sällskapet, att lära känna en ny trevlig tjej!
som om jag inte begått ett misstag för 1 månad sedan inte hade haft en aning alls om vem hon var, eller hade jag det kanske, var kanske meningen att jag skulle få kontakt med henne, lära känna henne, hmm ja vem vet vem vet! glad är jag i varje fall att jag begick det misstaget då!

Inga kommentarer: