torsdag, april 09, 2009

argh

Tur att jag är på så gott humör och att jag bestämt mig för att inte bli på dåligt humör.
Men lite irriterad blir man när man får höra att sotarn inte kunde provtrycka och godkänna skorstenen för den tydlingen inte var klar ändå! det är väl ok, bara en dyr läxa!
men jag ska inte låta detta gå på mig, utan jag ska fortsätta må bra och ha en trevlig påsk
ska ju skotta jord halva påsken och andra halvan är redan fullbokad!
Imorgon blir det kristianstad för att gå på ett KATA läger, ska ta mitt svarta bälte innan nyår har jag bestämt mig för, och då är det på tiden att bruka alvar!
Sen på Söndag så är det ELMIA Custom Motor show i Jönköping, en av årets viktigate och största bilmässor
På söndag så ska det skyfflas mer jord och sen är det SCC Möte på kvällen och sen är jag eventuellt bjuden på en trevlig kväll, som jag väldigt gärna vill gå på om jag kan lösa det logistiskt
måndag blir ytterliggare jordskyfflande i massor!

sen är nog påsken över för min del!

Inga kommentarer: