tisdag, november 04, 2008

Nästan färdsigbloggad för idag

Sista bloggen idag
har skrivit i mitt project forum på garaget.org
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1283265#p1283265
och en kort blogg där om dagens arbete på bilen.
så snart ska jag gå och nanna kudde
var ju hos björn hela kvällen idag, och fixade med mitt ljudbygge i bilen, stormtrivas i garaget, är min lilla getaway, där jag kan göra något jag tycker är kul, och som jag faktiskt börjar bli duktig på, bygga stereo till bilar, plasta, klä och koppla...
slipade dock bort halva fingret och har himmla ont där, samt händerna är fulla av lim som inte vill gå bort, får slitas bort! ska ut där på torsdag och göra den andra stolpen, så är det helt klart sen, så jag kan fortsätta
Björn och Eli hade varit på första besöket hos föräldra gruppen inför förlossningen, så vi snackade en del om det runt middagsbordet och lite annat småskit bara. alltid lika trevligt.
Nej nu går mina ögon i kort, dags att gå och lägga mig

avslutar med 2 låtar som varit på mitt huvud hela dagen





Godnatt alla

Inga kommentarer: