tisdag, november 04, 2008

allmänt babblande och insikter

Lite allmänna insikter och tankar som jag har just nu!

Huset, får nog inse att vi kommer få bo kvar där ett tag till, det kommer nog ta ett tag innan vi sålt det, så vi kommer nu sattsa på att göra allt klart därhemma, inte bara de sakerna som vi måste utan även sådant som eventuellt kan öka försäljningsvärdet. dock får vi just nu ta det efterhand, eftersom ekonomin inte tillåter att vi gör något som kostar oss några pengar, allt måste lösas för hand!
jag får väl ställa mig på kvällarna sen och börja gräva ut den där jordhögen t.ex. bra styrketräning hehe!
och så är det andra smågrejor.

hmm det var nog det som kom upp i min hjärna just nu, vet att jag hade mer, men det gömmer sig väl i de små grå, kommer senare hoppas jag!

Inga kommentarer: