tisdag, september 23, 2008

Det var väl väntat

Var och besiktiga bilen idag
Mycket trevlig kille där inget att klaga på honom, dock på vissa saker han påpekade!

3saker som i mina ögon var löjliga eller onödiga att klanka på
3saker som jag kan förstå!

1. Mina baklysen, jag måste ha reflexer bak
(Dessa baklysen har blivit godkända 2 gånger tidigare utan att de ens sagt något)

2. Mina varsel ljus som sitter tillsammans med mina AngelEyes var för vida så de antog en ljus blå ton plockar jag dessa dioder och bara använder AngelEyes så är det godkänt

3. Mina Halvljus låg för lågt dessa kan jag enkelt ställa upp med en Stjärnmejsel

4. Handbromsen var för "slapp" och måste spännas

5. Där var ingen marginal på handbromsen, tro det om den nu var för slapp :)

6. ABS indikatorn lös, och en av ABS givarna måste bytas

4-6 dessa går jag med på att det är ett problem och ger anmärkning, de andra borde inte givet anmärkning bara en tänk på att fixa detta!

så nu har jag 2 månader på mig att fixa problemen, lätt gjort!

Inga kommentarer: