tisdag, oktober 12, 2010

no shit sherlock

Så nu kommer ni på att det kan vara bra att fråga patienterna om de röker, dricker och Inte motionerar.... och NU ser ni ett samband mellan dåliga matvanor och sjukdomar.

Detta har jag känt till i hela mitt liv, att om man äter bra, får i sig sina vitaminer och mineraler samt rör på sig så mår man bättre.
Det lärde min Mamma mig i varje fall.

Kan bara säga att med rätt kost, ett bra Multivitamin/antioxidant tillskott som är naturligt för kroppen att ta in och motion så lever man längre, mår bättre och blir piggare, det är ingen vetenskap anser jag och något som man lär sina barn.....eller......?

Med Kyäni Sunrise får ni i varje fall de vitaminer, Mineraler och antioxidanter kroppen behöver, äter man sedan rätt också och vardagsmotionerar så lovar jag att ni kommer sen en stor förändring i hur ni mår!
http://www.lifestyle4you.se

Inga kommentarer: