tisdag, oktober 12, 2010

Du har inte misslyckats förrän du gett upp

Citatet ovan har jag fått tänka på mer än en gång under den senaste sommaren, på väldigt många punkter, men det som inte dödar dig härdar dig säger dom ju och jag börjar nog bli hård som en sten då.
Men nu sista tiden har jag börjat känna att en sak efter en annan börjar komma tillrätta och att allt kommer bli bra, det kommer bli kanonbra till och med.
Det senaste beviset jag har på detta med att aldrig ge upp är inom Kyäni, jag la väldigt mycket tid på folk som pratade mycket och ville mycket men i princip inte gjorde så mycket, en del av det ansvaret låg på mig, jag var fortfarande ovan i rollen som ledare och sponsor. Men genom att jag har nu ändrat på mig och mitt förfarande jag har blivit bättre, för jag har själv förstått det här med att duplicera min sponsor, och min upline, och i detta fallet har jag den bästa både sponsor och upline man kan få i Kyäni!
och tack vare att jag inte gav upp trots att jag kämpat genom mycket mer än de flesta andra som gett upp sedan länge tillbaka, så ser jag nu idag en riktig tillväxt, jag börjar se resultat på mitt kämpande, och ett Momentum håller nu på att byggas upp, att känna detta och se detta ger mig massor med ny motivation och kämparkraft, och den uppåtgående spiralen har bara precis börjat.
Det är nu som allvaret börjar och nästa år kan jag skörda det jag nu sår i höst och vinter. 2011 är mitt år, och det kommer bli fantastiskt.
Men allt detta tack vare att jag ALDRIG GAV UPP.

Inga kommentarer: