måndag, juli 19, 2010

var får barn allt ifrån

Vissa saker undrar man ibland var barn får ifrån.
Det jag berättade om i förra inlägget att Michelle sagt, har Sandra nu berättat för mig att det är inget hon sagt till Michelle.
Men samtidigt är det inget som jag tror Michelle skulle hitta på själv, och varför skulle hon hitta på en sådan sak.
I mina öron efter att hört Sandras version också så låter det lite som något hon kanske frågat Sandra om eller snappat upp där omkring.
Jag tror på Sandra att säger hon att det är inget hon sagt till Michelle så är det inte det, för jag vet att vi fram tills nu i varje fall kunnat prata om det mesta och vi har alltid innan haft väldigt lika syn i uppfostran och hur vi tar hand om Michelle.
och om det är något som skulle komma därifrån så tror jag aldrig att det är något som Sandra skulle säga för att såra mig på något sätt, utan snarare vara något hon kanske berättar för Michelle om hon skulle frågat.

Jag gör detta tillägget till bloggen för att den förra sårade Sandra, jag skrev inte den för att såra utan det jag skrev var vad Michelle sa och det jag skriver om är mitt Liv och mit liv tillsammans med Michelle.

Inga kommentarer: