måndag, maj 10, 2010

Riktig Helg

Tog riktig helg denna helgen, dvs jag gjorde inga måsten över huvudtaget, utan i lördags drog jag iväg till Helsingborg på Wangan Meet, en riktigt trevlig bilträff, var där uppe med Björn och träffade även David och Linda där, det var riktigt trevligt trots regnet.
Blev mycket skitsnack bilkollande och efter träffen så kliade det ÄNNU mer i bilbyggartarmen.
Hemma sen på kvällen så tog jag det bara lugnt, kollade på Fast and the Furious ännu en gång, mest för att få inspiration till bilen.
Sen igår söndag, så pillade jag halva dagen med att göra dekaler och planera inför Skåne Crazy Tour samt snackade med vår webkille, efter det spelade jag lite Final Fantasy XIII så grymt snyggt och kul det är. Var även iväg en sväng och handlade mat och lite presenter för michelle ska på 2st dubbelkallas nu till helgen som hon är hos mig.
så en riktigt avkopplande helg för en gång skull på väldigt länge.

Inga kommentarer: