måndag, maj 03, 2010

Börjar Lessna nu

Trodde att när vi sålt huset att jag skulle slippa det men icke, de som köpte det ringer mig med jämna mellanrum nu och har frågor, begär ritningar, vill ha vårt besiktningsprotokoll mm mm
Och jag kommer inte lämna besiktningsprotokollet till dom innan vi fått våra pengar efter att vi gjort det som vi åtagit oss att fixa.
Snackade med syrran och Anders i lördags och vi ska så snart som möjligt hitta ett datum så att jag får det som jag tagit på mig ur vägen.
önskar bara jag hade pengar att betala dom för arbetet, tycker inte om att snyllta tjänster så, jag vill kunna göra rätt för mig.
Men har inte riktigt kommit ikapp alla räkningar ännu, utan jag blöder fortfarande pengar pga huset.
men men det löser sig snart!
kommer att spara köparens nummer nu så jag kan välja om jag vill svara eller inte!
att det fortfarande ska ta så mycket energi från mig, vill inte mer!

Inga kommentarer: