fredag, april 16, 2010

Film och Myskväll


Hämtade Michelle idag och körde sen ner och hyrde lite film, efter mångt och mycket så blev det en barbiefilm, hmm ovanligt, men hon fick inte hyra en som hon sett innan så det tog lite tid innan hon bestämt mig, själv tog jag 2012 och Districs 9, får se vilken det blir ikväll.
I videbutiken så sa jag till henne att hon fick välja en läsk också att ha till sitt godis, först kommer hon med en Cola Light, Men det går helt bort, det är värre än vanlig Cola i mina ögon, både innehålls mässigt och att det är Cola, så det var bara för henne att byta, så en Sprite blev det sen.
Vi gjorde varma mackor och åt till filmen, efter maten fick hon plocka fram sitt enorma påskägg och äta lite godis.
hon slänger sig över tuggutmmit där i som hon tuggar till typ smaken försvunnit. sen blir det någon enstaka godisbit innan hon tar asken med russin, bra faktiskt att se att hon väljer russin framför allt det godis hon hade, och mycket mer godis åt hon faktiskt inte, utan höll sig till sina russin sen.

Nu har Michelle gått och lagt sig, jag surfar lite, innan jag ska bestämma mig vilken film jag ska se.
Ska även sätta samman ett Kyäni schema för nästa vecka först.

Inga kommentarer: