måndag, februari 01, 2010

Michelle och Snö

Michelle kom hem till mig i Lördags för att sova hos mig, Sandra skulle ut med jobb, så jag skulle ha Michelle, något som jag verkligen sett fram emot, hade planerat att vi skulle ut och åka pulka och ha bara kul tillsammans!
Så Lördag kväll hjälpte Michelle mig att skala potatis till maten, sen åt vi framför Hajar som Hajar, efter middagen blev det lördagsgodis och mys i soffan, helt underbart!
och igår söndags så sov vi till halv 9 ungefär, sen väckte jag henne, så vi kunde äta lite frukost och sen gå ut i snön.

Hade fått hem lite nya kläder från Ellos till Michelle, mycket Hello Kitty var där, och andra nödvändigheter!
Michelle var lite kall på kvällen så hon värmde sig framför den öppna spisen, tur att jag har mycket gammal reklam liggandes att elda med, när jag inte har någon ved hemma ännu.

Ut i snön och prova vår egna "pulka backe" gick väl så där att åka i den, var lite för brant och för mycket snö nedanför så det blev tvärnit hela tiden, men kul hade vi.
Sen så passade vi på att busa en massa i snön också, vi såg ut som snögubbar när vi var klara och gick in igen.


Inga kommentarer: