måndag, december 21, 2009

Konstigt men jag hoppas det är bra!

Det som jag visste skulle hända håller på att hända!
Det känns konstigt men jag hoppas det blir bra som sagt.
En ny förebild har kommit in i Michelles liv, visst känns det jätte skumt och jag hoppas mitt förnuft bestämmer här!
Jag vet ju att hon älskar mig och alltid kommer göra, jag kommer alltid finnas där för henne, som hennes pappa, alltid älska henne, hon är och kommer alltid vara min Prinsessa som jag gör allt för.
men ändå känns det jätte skumt alltihopa, Men jag litar fullständigt på att Sandras omdöme är rätt och att det är en vettig typ som hon börjat träffa, en som faktiskt kommer finnas där för både henne och Michelle! på samma sätt som jag vet att min Sandra kommer göra när hon väl träffar Michelle!
var bara tvungen att vädra ut lite funderingar.

Inga kommentarer: