fredag, november 20, 2009

Det blir som man tänker!

För en tid sedan (någon/några månader sedan) så skrev jag en blogg om att jag nog skulle passa bäst som särbo, för där får man det bästa av 2 världar, Då trodde jag inte det skulle bli så över huvudtaget, och nu är jag där!
För mitt nya förhållande har helt automatiskt blivit ett särbo förhållande.
På sätt och vis är det som jag skrev, man har sin fritid, man har sin egentid, och samtidigt så träffas man och har tid tillsammans, Men önskar att det inte hade varit så långt emellan, utan att man hade kunnat när man kände för det bara ta bilen och köra dig :) men 45Mil är ganska långt att "bara" köra dit, och med barn med i bilden så krävs det mer planering.
Det sköna med så som det blivit för mig och Sandra är att då även hon har en son så finns förståelsen för det här med att man tar det lugnt innan man blandar in barnen.
Man vill vara säker på att det verkligen stämmer innan man presenterar det viktigaste man har!
Trots att jag och Sandra bara träffats 2 gånger så känns det som vi varit tillsammans så mycket längre, allt känns så väldigt naturligt och bara funkar liksom!

Inga kommentarer: