måndag, oktober 19, 2009

If....

Blev nyss uppringd av IF, en väldigt trevlig dam på andra sidan och vi kom fram till att jag ska köra ner bilen till en Verkstad i Trelleborg, dom ska sen göra en prisbedömning och därefter så tar jag ett beslut om de ska laga till mig eller om jag ska ta en kontant betalning för det som hänt och fixa det själv!
Detta då jag kommer få betala 2800Kr i Självrisk, det är 2800Kr som jag idag inte har! Detta då de även kommer på något sätt ersätta mig för de lampor som blev stulna och eventuellt även sportluftfiltret.
Jag måste bara leta upp bilder och kvitton på delarna!
Det som jag tyckte lät så trevligt med IF nu var att de faktiskt kan låta mig åtgärda felet själv, så länge deras verkstad tar fram en kostnad till mig på jobbet! och skadan!

Inga kommentarer: