måndag, oktober 19, 2009

Have I overstayed my welcome?

Jag har ju en längre tid haft min BMW stående ute hos björn, hela tanken var att så ofta som jag fick tid skulle jag ut och fixa den så att all rosten försvinner mm mm
Men pga tidsbrist och andra prioriteringar som jag varit tvungen att ta först så har detta inte blivit så ofta som jag velat!
Jag har ju då även haft mycket av det material och tillbehör som skulle monteras på bilen där ute!
Har väl känts som jag "utnyttjat" dom lite, men samtidigt när jag frågat har det varit ok, och det har alltid varit lika trevligt att åka ut där, både socialt och att få pilla med bilen.
Sen har jag inte direkt någon annanstans att vara, samt att Björns hjälp och kunskap har för mig varit ovärderlig.
Men så i lördags inträffade en sak som gjorde att jag fick hem alla mina sakr och var tvungen att bärga hem min bil i all hast också.
För tydligen har någon dels försökt ta sig in i Björns garage natten till söndagen, men de har även brutit upp min motorhuv, tagit mina framlycktor, försökt ta mitt sportluftfilter i kolfiber, samt förstört en massa Metaldetaljer mm, tror även de försökt ta sig in i bagaget då den låskolven var intryckt!
Jag förstår Björn fullständigt att allt som han kan bli av med som är stöldbegärligt vill han bli av med som inte är hans.
Men på något sätt kändes det som jag har "overstayed my welcome" så att säga.
Det är tråkigt, för jag trivdes VÄLDIGT bra där ute.

Inga kommentarer: