onsdag, september 23, 2009

Egna resultat/effekter

Man läser överallt att blåbär ska vara bra för än det ena än det andra.
Jag har själv nu druckit Kyäni Sunrise i 1 månads tid och det jag märkt, och som jag tror berör på dessa morgonshots är.
Jag är Piggare på kvällarna, sitter inte och halvsover i bilen på vägen hem, och trots att jag normalt inte somnar förän 12 halv 1 på nätterna så är jag inte lika trött och disträ som jag varit tidigare.
Jag har fått en grymmare matsmälltning än vad jag hade tidigare, jag äter som vanligt, men jag blir snabbare hungrig igen, känns som jag förbränner maten snabbare som jag äter, och min mage har inte varit lika orolig längre.
Jag har även ett exem på min bröstkort, det har inte gått ner ännu, men det har slutat klia i varje fall vilket är himla skönt.

Inga kommentarer: