onsdag, september 23, 2009

aktiva kvällar

Har börjat hända så mycket på mina kvällar att jag börjat missa rent rudementära saker.
Som att ställa mitt alarm, detta har medfört att jag minst 1 gång i veckan nu sista tiden har "försovit" mig.
Försova sig för mig innebär att jag inte är på jobb 20 över sju utan snarare kl 8 så fortfarande bland de första på kontoret :) men en anledning kan vara att jag byter mjukvara så ofta i telefonen att trots att jag ställer in att den ska ringa samma tid varje dag, så glömmer jag detta efter att bytt mjukvara och den blivit nollställd så att säga.
Lite jobbigt är det, men ganska skönt att sova lite längre också!

Men jag trivs med mitt liv just nu, det känns bra, det flyter på bra, och jag är lycklig, visst ibland saknar jag någon som kryper upp till mig när jag ser en film, eller någon att laga middag till.
Men jag har ju detta varannan vecka, då har jag ju min Prinsessa!

Inga kommentarer: