onsdag, september 23, 2009

1h20min

Det är så lång tid det är kvar tills visningen!
Blev ju uppringd igår kl 17 av mäklaren som undrade om vi kunde ha en visning idag kl 17, givetvis sa jag som själv var på väg till Malmö för att hålla 2st Kortpresentationer.
var hemma vid halv 7 på kvällen så det var bara att sätta igång med städningen.
Tur var väl att jag hållt det rent och snyggt hela tiden där hemma så det var ganska enkelt att fixa till.
Var mest lite finputsande, och avtorkande satt upp min nya TV bänk och fåtölj så nu ser det ut som en TV hörna igen på ovanvåningen, bäddade Michelles säng och hängde undan Tvätten jag tvättat dagen innan.
Så allt ska se bra ut till visningen, bortsett från de saker som vi fortfarande håller på att fixa.
En plåtslagare hade inte varit fel t.ex. samt toadörren på ovanvåningen måste fixas och trappräcket på plats.
Trädgården kommer jag itne göra alltför mycket i nu när vi gått ner så mycket i priset på huset.

Inga kommentarer: