lördag, augusti 22, 2009

Vallåkra besvikelse

Har inte haft tid att skriva av mig om detta ännu men är lite besviken på vallåkra
Jag kämpade som ett djur med att fixa plats för vår "klubb" på vallåkra, åkte dit satte upp pinnar och markerade området.
Försökt hålla vår tråd levande här på garaget, köpte material för privata pengar mm.
och är det inte så att det är vi Entusiaster som gör hela vallåkra utställningen?
Är det inte så att man bör berömma och ta hand om de klubbar som finns där ute? det är ju vi som driver hela hobbyn vidare? eller är jag helt fel på det?

Min besvikelse ligger ett par saker

1. När vi kommer till Vallåkra så tyvär hade jag inte någon bil så jag var sammåkande och då behöver jag betala inträde, då det endast var FÖRAREN till bilen som kommer in gratis, kan väl till viss del förstå detta men ändå? vi var där 6 på morgonen för att fixa detta!

2. När vi kommer in så får jag reda på att alla de bilar som vill ställa ut måste stå med sina klasser annars bedöms dom inte!
så vi som klubb/förening förlorade nästan alla bilar som skulle stått i vår monter, jag hade 3 eldstjälar av 8 möjliga kvar i montern! TACK FÖR ATT NI STÖTTADE SKÅNE CRAZY TOUR!

Jag tycker det är riktigt synd att de som ville stötta sin klubb behandlades så! att de inte fick bli bedömda
undrar hur många bilar som inte blev bedömda och hur mycket som pågick bakom kulisserna, kan ärligt säga att jag såg många bilar som klart hade spöat de som fick priser
även om många av dom som faktiskt fick priser var värdiga vinnare

Årets nykomling var en av dom, GRATTIS!

Så nu har jag gnällt av mig, dax att ta nya tag inför nästa års event med Skåne Crazy

Inga kommentarer: