onsdag, augusti 26, 2009

Jag har bestämt mig

Nu och 1 år framåt ska jag öva som en tok på att bygga "custom made" stereo och högtalar inredning till bilar, plaste, klä lacka mm
För inom ett år ska jag antingen på hel eller deltid, driva detta som en firma
Namnet finns i mitt huvud redan, hela iden hur det ska fungera finns där.
Jag har haft denna önska ett bra tag nu, men jag lärde mig av en lite annorlunda Mentor, att om man får en bra ide, så ska man smaka på den, låta den gro och ligga i träda.
Om man sedan efter en bestämd tid fortfarande tycker det är en bra ide, då är det nog det också.
och jag har gjort så nu, och känner att det är något jag skulle vilja göra och syssla med
Så nu måste jag bara lära mig och bli en av de bästa, för här ska inget göras halvdant.
Jag har 2st bilar att öva på, som sedan får gå som "reklam" bilar på utställningar mm.
Jag har också börjat skapa kontakter hos generalagenter mm för detta och öppna upp dörrar för mig.

Inga kommentarer: