onsdag, januari 07, 2009

Sömnlös i trelleborg

Hmm klockan är halv 2 och jag kan inte somna
ligger och fudnerar för mycket och det är halv storm utanför, snön har verkligen lagt sig inatt, det är rent vitt utanför, blir till att köra försiktigt till jobb imorgon.
Sandra har sagt att hon kan lämna michelle eftersom hon börjar 9 och så hämtar jag, så slipper michelle vara där så långa dagar!
sitter och funderar aldeles för mycket, eller ligger rättare sagt
så många saker som måste bli klara men som jag verkligen inte kan göra själv av olika anledningar.
så många saker jag inte vet hur jag ska har råd att fixa på huset, men som hade gjort det så mycket lättare att sälja.
blir till att börja göra en lista och sen dela upp den listan i kan fixa själv, behöver hjälp och försöka få råd med.... inte lönt att fundera över det nu, kan itne lösa det nu ändå!
Sen är det så mycket annat som rör sig i mitt huvud också, både bra saker och dåliga saker. eller dåliga är fel ord, jobbiga saker är nog bättre!
men där är lite bra med och det är skönt!
ska snart gå och försöka sova igen, ska bara dricka upp mitt glas med vatten... hade ingen mjölk hemma, annars är det det absolut bästa när jag inte kan sova

Godnatt på er alla glada!

Inga kommentarer: