onsdag, januari 07, 2009

Målen dag 3 ons 7/1

Dagens Måluppdatering

1. Lev Nyttigare
Frukosten idag bestod av en vit bulle på jobb med skinka och ost på, samt en Latte Machiato... mm tycker denna är helt ok, även om jag inte tycker om kaffe annars! sen har det nog blivit ett par liter Te under dagen.
Lunchen var resten från gårdagens middag, så falukorv med potmos. 
Middagen var Timglasmakaroner (michelle bestämde att de heter så) och ungnsbakad falukorv.
Nu ikväll efter träningen blir det ett par knäckebröd, och kanske en riskaka, alltihopa med prickikorv på!

2. Get back in shape
Idag var det som sagt första Judoträningen efter Juluppehållet, var riktigt kul att komma tillbaka, även om man är helt slutkörd, och då var det en normal träning, varken hård eller mjuk.
Och det avslutades med att jag körde som tränare till dom Vitbältade inför deras stundande gradering.

3. Full kontroll på min ekonomi
Här har jag inte gjort så mycket ännu, blir nog till helgen som jag börjar fixa med detta!

4. Australien
Kollade lite på vad det ska kosta att resa dit, hur lång tid resan tar mm mm
Resan kommer gå från Köpenhamn-London London-Hongkong, HongKong till Perth. resan tar c:a 1,5 dygn totalt, men då är det ett stopp på mellan 6 och 9 timmar i London att spendera!

Inga kommentarer: