onsdag, januari 07, 2009

Mål resultat dag 2 tis 6/1

Hur gick det med målen igår

1. Lev Nyttigare
Åt en bra frukost med mackor och ägg och te, därefter så missades lunchen helt, och när jag och michelle kom hem från badhuset så hade sandra besök av Eli och Victor, så hon hade fixat te och saffransfläta, mycket gott, men kanske inte så nyttigt.
Middagen bestod av stekt falukorv och potatismos, givetvis hemmagjord, så detta var väl en ganska godkänd dag.
På kvällen när sötsugen började komma så fick det bli en kopp rykande hett te.

2. Get back in shape
Innan jag gick och la mig så gjorde jag 25st armhävningar och 25st Situps, inga benböj och inga rygglyft dock så ska jag se om jag kan planera in detta som sagt lite bättre i tiden, vill även ut och jogga någon dag i veckan, känner att det varit bra!

3. Full kontroll på min ekonomi
Här har jag inte gjort så mycket ännu, blir nog till helgen som jag börjar fixa med detta!

4. Australien
här händer inte så mycket riktigt ännu, utan statusen är som den var innan!

Inga kommentarer: