lördag, januari 10, 2009

Mål resultat dag 5 Fre 9/1

Dagens Måluppdatering


1. Lev Nyttigare
Frukosten blev 2st Froodge (tror det stavas så) var nämligen och tankade på statoil, och de har 2st för 20kr, dom är riktigt riktigt goda, och nyttiga också till skillnad från så mkt annat!
Lunchen var kycklingfile på baguette, och sallad till det, fortfarande nyttigt och bra, samt att jag flera gånger tackade nej till att gå och köpa fika :) kryss i taket!
Middagen blev hemmagjort chiliconcarne, fortfarande på rätt sida av nyttigheten tycker jag och sen rött vin till det för det var ju fredag, kanske inte hade behövt tömma flashan under kvällens lopp, men det var ju så gott och avkopplande ;)

2. Get back in shape
Gjorde mina armhävningar och situps även ikväll trots vinet, 25 av varje för att vara exakt så det håller i sig, ska bara lägga till lite för ryggen och benen sen.

3. Full kontroll på min ekonomi
Här har jag inte gjort så mycket ännu, blir nog till helgen som jag börjar fixa med detta!

4. Australien
Hade inte tid att göra så mycket på denna fronten denna dagen, men men tidplanen håller, det hänger på att vi har fått sålt huset iof tills November, så alla HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Inga kommentarer: