lördag, januari 10, 2009

En dag med släkten

Var iväg och tränade imorse och sen så åt vi resterna av min ChiloConCarne till lunch här hemma, jag blev faktiskt nöjd med den, definitivt något jag kan tänka mig göra igen!
Sen vid 2 tiden så bar det iväg till Min Mormor och Morfar för lite fika, det var Mamma som frågat om jag också ville komma med dig.
Så jag och michelle åkte in där för att fika lite, det var jätte trevligt och vi blev kvar där hela kvällen.
Både syrran, Sara hennes dotter, Min mamma och Anders, Anette, Patrik, Daniel min bror och givetvis mormor och morfar var där. Hade jag inte räknat med, blev riktigt stort, men det var mycket trevligt.
Jag hade rensat hyllan här hemma på mobiler så Mamma, syrran, anette och hennes kille Anders fick varsin ny mobil, så samlar jag bara in deras gamla så vi kan återvinna dom på jobb!
Nedan är lite bilder från dagen.

och som vanligt inte i någon vald ordning, och vill man se dom stora kan man klicka på dom









Inga kommentarer: