söndag, december 28, 2008

Veckans TrackID

Ni som äger en SonyEricsson men inte använt denna funktionen har missat något, det är nog en av de mesta och bästa funktionerna jag har i min mobil telefon.
Med den kan jag när jag hör en bra låt starta min TrackID, den spelar då in en liten snutt av låten skickar den till en stor databas och sen får jag tillbaka , vad låten heter, vem artisten är och vilket album låten finns på.
Hur smidigt är inte det när man hör en bra låt på Radio, någons annans stereo, eller varför inte i en film... och det är väldigt väldigt sällan den inte får till det åt mig.
Så som ni vet så lyssnar jag just nu igenom min Ipod med massa riktigt gamla låtar, och när en bra låt dyker upp som ofta berör mig eller liknande så kör jag trackID och sen SMSar jag resultatet direkt från programmet till mig själv för att jag inte ska glömma att lägga upp dom på Bloggen :p
så här kommer i varje fall gågna veckans TrackID, både från IPod och vanlig Radio..
 Enjoy!




En mycket underbar sång! lyssnar på texten!


En annan underbar smörelåt :-)


Ny låt men bra, gillar den, helt i min stil... ska spelas högt, (alla bra musik ska spelas högt)


I need love... japp kunde inte sagt det bättre själv...

Inga kommentarer: