söndag, december 28, 2008

Intro tävlingen

Svara ärligt nu

hur många känner igen och kan sjunga med i alla dessa Inledningar nedan?











ojdå, vi hade skumma barnprogram, här har vi förklaringen till att i varje fall jag är som jag är LOL
men jag slår vad om att de flesta av mina läsare känner ingen minst 3 av de 4 barnprogrammen och ler lite löjligt just nu när ni tittar på dom här igen...

Älskar Youtube, finns så mycket kul där...

Själv har jag sysslat med att städa lite mer i förrådet, nu ska vi bara ställa tillbaka allt när sandra och michelle kommer hem igen, sen blir det väl middag.
har även hunnit med att spela lite everquest 2 idag, det är bra avkoppling och verklighetsflykt för en stund, tycker jag i varje fall!
för övrigt har jag svarat på lite mail... ja jag vet jag spenderar alldeles för mycket tid framför datorn antagligen, men men vad gör man, i brist på någon att krama kanske :p
nej se om jag kan få något vettigt gjort nu, ha det underbart så länge.

Inga kommentarer: