söndag, december 28, 2008

Nu sitter Tommy här och viftar

Japp det var Sandras ursäkt, hon var väl trött i sitt telefon öra nu...
men sant e det ju, jag hade slutat spela och funderar på att dra mig mot en TV och kolla på något kul serie eller något sådant!
har ju redan spelat en omgång tidigare, tyckte jag gjort mig förtjänt av det när jag är så duktig och städar på min semester!
Imorgon bär det tydligen iväg till Entre att göra oss av med det där berget vi skapat vid dörren, hur mycke grejor som helst att slänga, skönt att göra sig av med en massa.
Har nu lagt mitt slutliga bud på ett grafikkort på Tradera, håller tummarna att han som budar mot mig inte är vaken längre :p för auktionen går ut kvart i tolv inatt och jag orkar inte sitta och vakta det tills dess, ska försöka (Yeah right) somna tidigare än 2 på natten i natt hahaha!

men nu blir det nog de 2 sista avsnitten av PrisonBreak, ytterliggare en VÄLDIGT bra serie, Säsong 3 var lite småseg, men nu fjärde är riktigt bra igen!

Från fjärde Säsongen


Denna videon är gjord från Säsong 1 men ändå!



Inga kommentarer: