måndag, december 29, 2008

Semester

Idag har nog varit den första riktiga semesterdagen.
Det började med att jag hjälpte sandra köra lite saker till Entre för att kasta på sopstationen där
tyvär gick det inte så bra, det är en sopsorterings station och allt vårt är en enda röra för det är mycke skit från förådet.
Sen så stack Sandra och Michelle iväg för att hälsa på Emlyn och Jasmine, jag hade då tänkt bara ta det lugtn och sticka inom Biltema, men pga en sak jag upptäckte tidigare imorse så tappade jag all motivation för att åka iväg och handla, får vänta tills nästa månad!
Sen efter det så dök Kelly upp på MSN och vi satt och snackade samtidigt som jag surfade runt lite, lyssnade på otroligt mycke Evanescence på Youtube, den tjejen där har otrolig röst, om man kan bli kär i en röst så är den den skönaste jag någonsin hört...


Hello är en av deras bästa låtar någonsin, kanske till och med den absolut bästa låten alla kategorier i mina öron!

Det hela slutade med att jag och Kelly hade suttit och pratat om allt möjligt i nästan 3 timmar, då hade det börjat mörkna ute så jag begav mig till vardagsrummet, och drog igång PS3:an och lirade NFS Undercover, skitkul bilspel, gillar det skarpt, kan kanske bli det första spel av dessa som jag faktiskt spelar igenom och klarar, för jag har fortfarande inte tappat intresset för det :p

har nog spelat i jag vet inte hur många timmar, Sandra och michelle kom hem vid halv 6 tror jag, och Sandra fixade lite middag till oss, michelle säger att hon har ont i huvudet, och magen, och hon såg lite nere ut, kanske håller på att bli sjuk.
Men hon är för gullig, hon kom bort och satte sig hos mig, hon tycker det är jätte kul att titta på när jag spelar.
Och så mycke frågor, - Pappa får man köra så fort, Pappa varför jagar polisen dig, Pappa varför krockar du där, Pappa vinner du, Pappa varför vill du vinna, Pappa får man lov att krocka... och sen om från början igen, fick nog höra alla frågorna en miljon gånger. Men hon är ju så gullig så man gör ju sitt bästa för att svara!

Nu ska jag göra färdigt denna bloggen sen får vi se om jag antingen tittar på en film eller spelar lite mer EQ2...
men idag har varit en dag i slapphetens tecken, det har varit så skönt att inte göra något vettigt alls utan att faktiskt slappna av!
fler sådana dagar tycker jag.

och så avslutar vi med ytterliggare en av Evanescence helt fantastiska låtar



Inga kommentarer: