måndag, december 29, 2008

Saker jag behöver när jag flyttar

Denna listan kommer väl fyllas på efter hand
men jag var i köket och kollade lite, och kom fram till att där är massa saker där som jag definitivt kommer sakna när jag flyttar ut härifrån!

  • Micro vågs ugns, hmm klarar jag mig iof utan, det är bara en dyr popkorn maskin egentligen lol
  • Vattenkokaren, den absolut viktigaste saken i ett kök för mig.
  • Kaffekokare samma här använder inte själv så mycket men om jag får besök så måste jag nästan ha en lol
  • Äggkokare, inget nödvändigt men smidigt, går ju att göra the Old fashion way
  • en riktig dammsugare, kan ju inte direkt ta med mig central dammsugaren
  • en smörgåsgrill, nästan den viktigaste, det är enkel god mat när man är ensam!
mer dyker väl upp när jag går igenom huset efter vad som kommer behövas :-)


1 kommentar:

Sandra Borglin sa...

Du kan ta smörgåsgrillen.. den är så ful ändå.. så ta du den :)