måndag, december 29, 2008

Året är snart slut

Är det mer än jag som funderar på vad det gågna året har gett er, vad som egentligen hänt, vad man vill ta med sig in i det nya, och vad som man tänker lämna bakom sig.

eller gör ni som jag gjort så många år tidigare, bara går vidare, låter allting fortsätta som det är, lägger upp lite löften som man vet att man inte kommer följa utan mest för att alla andra gör det.

Eller gör ni som jag tänker göra nu, jag tänker gå igenom det gågna året se vad vad bra vad var dåligt, vad har jag lärt mig.
Nytt år är en kanonbra start att ändra på det man inte vill fortsätta med, det tänker jag göra i varje fall, nu om något behöver jag en omformatering, så ett nytt fräsht kapitel på livet om Tommy är på sin plats

och det bästa är att jag kommer dela med mig av det!

Inga kommentarer: