lördag, december 20, 2008

Godmorgon alla

Har blivit riktigt förkyld nu.. huvudet känns som det ska explodera och min näsa ser ut som en stor röd clown näsa.
blir mycket te idag och ta det så lugnt det går, trist att det sker på första semesterdagen bara hmm
Kommer hoppa över träningen, är inte riktigt "fit for fight" så att säga, sen ska jag in till Ikea idag med Sandra och Michelle, samt att jag och Sandra ska på bio ikväll, japp jag är en bioman..älskar att gå på bio, kommer att försöka hitta ett hus sen med ett bra rum helst en källare att bygga upp ett eget riktigt biorum i :-)

ska även eventuellt köra in en kollegas bil till Malmö, Björn har fixar rosten på den och lackat vissa delar med på den, så nu ska jag iväg och lämna den så att han slipper försöka ta sig ut till Beddingestrand och hämta den!

och nu ska jag ta och göra mig i ordning för dagen!

Inga kommentarer: