lördag, december 20, 2008

Borde sova nu

Var mer eller mindre utslagen hela förmiddagen, sen vid 3 så körde vi in till Malmö, gick en runda på ikea, köpte absolut inget nödvändigt alls, såg en del trevliga grejor till när jag nu flyttar.. 

sen bar det iväg och lämnade Michelle till hennes mormor, därefter stack sandra och jag och åt på Subway, mmm jag älskar subway, gott och inte lika onyttigt som McDonalds och all annan snabbmat.
tog en sväng inom Åhlens, fick köpt massa julklappar till Michelle där kändes riktigt bra,

Filmen ja, det är ingen Action film så om det är det ni vill se så välj en annan, dock var den riktigt bra tyckte jag, det var ioförsig ett nytt sätt bara att visa att vi måste börja tänka på vår planet, vi är inte ensamma om att bo på den, däremot är vi ensamma om att försöka förstöra den!
Filmen var riktigt bra ändå tyckte jag klart sevärd, men kanske inte tvunget på bio! men å andra sidan alla filmer är bra på bio.

Efter bion så svängde vi inom Macke och Camilla en liten stund, drack ett glas glögg och pratade en massa, trevligt och avslappnat.

Nu ska jag nog leta mig uppåt sängen, kanske läsa lite och sen sova gott

Inga kommentarer: