lördag, november 29, 2008

vaknade med denna på huvudet



Tror jag drömt att jag var på en klubb elle något, så detta var väl sista låten som spelades innan Michelle väckte mig...första gången, var helt säker på att klockan inte var mer än 5 tidigast när hon var pigg som en lärkunge!
efter flera försöka att få henne att antingen Leka på sitt eget rum och inte i vår säng, eller lägga sig och sova!
efter något som kändes som en evig utan att kunna somna så ringer min klocka att hon är 9, så gissningsvis så var hon väl 8 när Michelle vaknade och började väcka oss... :p
Michelle och jag hade i och för sig bestämt att det faktiskt var Sandras tur att stiga upp och göra frukosten denna helgen, eftersom jag och michelle alltid gör detta normalt, så skulle vi bara ligga kvar och titta på Barnprogram, men av erfarenhet så vet jag att man ska inte väcka det Lejon som sover :D så jag och michelle gick ner och gjorde risgrynsgröt till frukost och väckte Sandra lagom till att allt var klart.

Nu ska jag snart iväg och träna Judo, är huvudtränare idag igen, Nicklas vår ordinarie är iväg, men jag älskar verkligen att vara tränare, och jag tror de andra trivs med mig som det och tycker jag gör det bra också...det är den uppfattning jag fått!

mer kommer sen!

Inga kommentarer: