lördag, november 29, 2008

101:an 4 gånger!

101an kan vara en rolig väg att köra med rätt bil, för där händer lite under körningen.
Men att ligga och köra med en passat med släp, klassas inte som att köra där med rätt bil!
Skulle ner och hämta hem en säng som Sandra köpt, och eftersom detta var sista chansen, för Macke som hon köpt den av skulle städa ut lägenheten där och lämna den efter helgen. Och Sandra skulle iväg på ridskola själv, så jag ställde upp och fixade det, så först körde vi och hämtade ett släp, sen ner till skivarp och lämnade Daniel hos sin vän, hämtade Sängen, sen bar det av till Trelleborg i max 60Km i timmen för annars fladdrade och studsade sängen så att den hade gått sönder. sen så mötte jag upp Sandra för då var hon färdig, så kör vi bort till Statoil lämnar släpet, tankar bilen, och tillbaka till Skivarp igen, ställer Daniels bil och ger honom nycklarna, sen tillbaka till Trelleborg i Sandras bil, kändes ju väldigt ekonomiskt och dar försvann hela dagen, kl 12 hämtade daniel mig, halv 5 var jag hemma igen, och inget vettigt har jag fått gjort hmm jaja så är det!

Inga kommentarer: