lördag, november 29, 2008

kul med mobilen

får väl haka på trenden!

(Tar min privata mobil :-) )

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
3Svar Int. hmm inte vad jag vet... betvivlar det

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?
Bank Lotta - Min bankkontakt, så ingen relation med andra ord LOL

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?
Björn Larsson, Imorgon hoppas jag, och ett par gånger i kommande veckan!

ÄR NUMMER 20 SÖT?
Daniel min bror, nja, söt vet jag itne, han är ju iof min lillebror så

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 28?
Glen Johnson, hmm trevlig australiensare

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 35?
Högalid, haha Michelles dagis, så ja varje dag varannan vecka,

GILLAR DU NUMMER 42?
Jon Lenryd, Trevlig prick

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 50 DEN SENASTE MÅNADEN?
Kjell Borglin, min morfar, träffade honom på Michelles födelsedag senast!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 55 NÄSTA GÅNG?
Leon, kommer kanske aldrig träffa honom mer, vet inte vad han sysslar med har inte sett till honom på snart 2 år

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 60?
Malin Davou, hmm inte direkt

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 64?
Malin Libeck, hmm minst inte ens vem hon är :p

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 75?
Muraren, hmm troligen inte haha

VAD PRATAR DU & NUMMER 80 OFTAST OM?
Pelle Engberg, hmm ha nog itne pratat med honom heller på några år, så nja då var det mest MLM och BMW

Inga kommentarer: