torsdag, november 20, 2008

Torsdag - Thursday - Dienstag

Kärt barn har många namn.
ytterliggare en dag där jobbet inte har något särskilt alls att rapportera, det har varit en ganska händelselös dag, vi hade lite smågrejor att ta hand om, var och tittade på det som eventuellt ska bli våra nya lokaler, och skissade på hur vi vill att det ska se ut.
Sen stack jag lite tidigare för att hinna hämta Michelle
åka hem och byta om på henne till lite finare kläder, ta ut pengar till Daniel present, som var mmm aldeles riktigt Pengar, han behöver det eftersom han håller på att renovera sitt kök.
sen iväg och tanka bilen, körde på ånger nästan och så iväg till Daniel, vi var inte så många där, det var jag och Michelle, Syrran, och Sarah, Mamma och Anders, och Anette min moster.
och så Daniel givetvis, vi åt en mkt god smörgåstårta som jag blev så mätt efter, sen var det massa hemmabakade kakor, jag fick nästan rullas hemmåt.
väl hemma så la jag Michelle och läste för henne, sen kom Sandra hem från sin träning och tog över, så jag satte mig och spelade lite EQ2 fortfarande lika avkopplande och kul som alltid.
han även titta på lite scrubs med Sandra, så nu ska jag snart gå och lägga mig
har lite bilder från kalaset, så dessa kommer upp imorgon, glömde mobilerna i bilen :-)

Sov gott alla!

Inga kommentarer: