onsdag, november 05, 2008

Blir lite irriterad

Vi har bredbandsbolaget som Internetleerantör och vi har problem med vår hastighet, av någon anledning så fort de sätter upp hastigheten till det vi betalar för så tappar vi hela uppkopplingen, så nu har de sänkt oss så vi har c:a 2mbit/s vi betalar för 24Mbit/s och vi bor bara 600m från stationen, enligt deras egna mätningar också, och det är sprillans nya ledningar.
så allt borgar för att det ska funka.
Nu ska de skicka en tekniker att titta på det, och de har Mage att be mig vara hemma 4 timmar från jobb och förlora arbetsinkomst för att deras tekniker ska kunna rätta till deras problem, så jag ska få vad jag betalar för.
Alltså, jag ska förelora lön för att de ska kunna ge mig vad jag betalar dom för!
ser ni logiken i det hela?

Inga kommentarer: