måndag, september 22, 2008

ytlighet del 3

Gjorde för lite mer än en månad sedan ett litet test som förflutit på under den gågna månaden!
Jag signade upp på Meetic.se, där la jag in en annons, för skoj skull som text så använde jag mig av delar av min CV, DVS det "personliga brevet" som berättar lite om vem jag är och mina för och nackdelar!
jag la även upp en bild som jag är ganska nöjd med, och som andra sagt att ser bra ut.
Det första man ser på en kontakt på Meetic.se är nämligen namnet och bilden.
på en månad har jag haft 6st som klickat in på mig för att läsa om mig. 6st på en hel månad har tyckt att jag ser ok eller intressant ut på bilden, eller i varje fall tillräckligt intressant ut för att läsa lite om mig!
Sen har jag inte betalat något medlemskap så jag kan nte läsa några brev eller flirtar som ev har skickats till mig, men det är irrelevant i sammanhanget.

Vad jag vill komma till här är något som jag tog upp för ett antal inlägg sedan att vi killar som inte ser WOW ut har väldigt svårt att få en chans att ens visa vår insida och hur bra vi faktiskt är, för vi sorteras bort på utseendet.
rätta mig gärna om jag har fel!
Men det är den uppfattning som mitt lilla test gett mig, och även en viss del av min erfarenhet, vi måste kämpa mer, gå "kompis vägen" eller hitta andra ställen att leta på där vi går runt utseende biten!

Inga kommentarer: